sreda, 5. februar 2014

MANIPULACIJA

je današnja beseda.

Po SSKJ-ju

manipulacija manipulácija  -e ž (á) 1. opravljanje dela pri nameščanju, premeščanju, obdelavi: palete za manipulacijo drobnejšega kosovnega blaga; prostor za manipulacijo; pren., slabš. nekaterim je novejša poezija samo manipulacija pojmov // adm. tehnično delo z uradnimi spisi, dokumenti: blagajniška, pisarniška manipulacija / stroški za manipulacijo 2. ravnanje, upravljanje: zamotane manipulacije; manipulacija z žerjavom / redko hipnotizer je delal manipulacije z rokami gibe 3. nav. slabš. preračunljivo ravnanje, dejanje: zakaj so bile potrebne vse te manipulacije, če si vedel, da ne bo nič; denarne manipulacije 4. gozd. manjša organizacijska enota za izkoriščanje gozda: upravnik (gozdne) manipulacije ◊ les. ravnanje z lesom v vseh fazah sečnje, prevoza in predelave

Tole je bolj za razumevanje in podporo... sem delala kar nekaj let v logističnem centru in fizično manipulacijo, kar dobro poznam ;)

Torej... manipulacije je bilo danes kar nekaj... takšne in drugačne... naj ostanem pri tisti iz prve točke ;) Sem nameščala in predvsem premeščala, opravljala zamotane manipulacije (sem "zamotala" malo v časopisni papir in malo v "vrteks" ;) ) in na koncu vse zložila v škatle, ki so se odpeljale na lepše. 

Seveda, sklerozna kot sem... sem pozabila med manipulacijo na fotkanje, zato mi ostane samo, da fotkam rezultat manipulacije :P





Ni komentarjev:

Objavite komentar