sobota, 11. januar 2014

RDEČA

je današnja beseda.

Joooj, tale pa ni bila lahka ;) Moja najljubša barva, preveč misli, preveč idej... in na koncu sem pristala pri... najpopularnejši rdečelaski vseh časov ;)

Pika pooseblja najboljše, kar si želimo v nas samih. Ne komplicira, pove natanko tako kot je, rešuje situacije na svoj, izredno učinkovit način, zna biti potrpežljiva in razumevajoča, ob tem pa je najbolj močna in pogumna osebica na svetu :)

Le katera majhna ali velika deklica, si vsaj včasih ne želi biti Pika???





2 komentarja:

  1. Vedno sem si predstavljala da sem Pika, le da se mi ni vedno izšlo; ona je pač kraljica vseh Pik;))). No ja, vsaka Pika ima svoj način, o učinkih pa...;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Poznam rdečelasko, ki me vse življenje spominja na Piko... mogoče pa ravno zato danes v moji fotki, Pika ;)

    OdgovoriIzbriši