sobota, 18. januar 2014

NAVADEN

je današnja beseda.

Je prav vse, kar se dogaja vsak dan, v nekem ritmu in ni nič posebnega, navadno? Je današnji dan navaden? Recimo da je... sobotno pospravljanje, nabava, pranje, kosilo, popoldan pa več ali manj zabušavanje (ja, kaj pa naj v takšnem vremenu? ;))

In vendar... se vam zdi tole na fotografiji navadno? Morda je pomembno le, iz katerega zornega kota gledamo na stvari. Gledamo površno... se ne posvetimo tistemu, kar vidimo in je zato navadno?


Lepo kajne?
Navaden sladkor, ki ga vse preveč kritiziramo in vendar... si predstavljate vse tiste dobrote, ki nam sladkajo življenje, če ga ne bi imeli?

3 komentarji:

  1. Prva misel, ko sem videla fotko, je bila: nebrušeni diamanti...tako jaz vidim stvari. Ni navadnega, le način videnja je lahko "navaden". Vse je stvar domišljije in ja, strinjam se, da je sladkor postal del našega vsakdana. Za posebne priložnosti, ali pa kar tako, da nam osladi kisle dneve;). Simpatično izbrana misel za deževno soboto. Le kaj bi izbrala za danes- nedeljo, ko je dan res totalno skisan? Mogoče velik kos sladke torte za razkošno nedeljo...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mmmm in to z veliko ČOKOLADE :)
      Deževna nedelja? Danes me še sosedov mačkon ni prišel pogledat :/ So bile pa popoldan palačinke z nutelo :P

      Izbriši
    2. Jaz pa sem namesto kilometrov v naravi, danes delala piškotke- po receptu tete Pepce...njami:). Jap, vsi mačkoni in mačke, smo danes ostali na suhem;):)

      Izbriši