petek, 31. januar 2014

Darilca

No, da malo prekinem 365 dni fotkanja ;)

Sem prestavljala in pospravljala. Delam prostor za nove ideje (mi zmanjkuje prostora v glavi in je čas, da jih predelam v glino ;)). Kar težko verjamem, koliko stvari se je nabralo v slabem letu, kolikor sem imela delavnico v kleti. Saj delavnica je še, samo postala je večfunkcijska zadeva, pa se nisem še čisto organizirala :/

Kakorkoli... pospravljam in seveda hočem, nočem, moram vse skupaj nekako predelati v €-čke... glina stane, elektrika je strošek, glazure mi nočejo šenkat... uf, veliko se nabere. Sem se odločila, da vse skupaj predstavim (vsaj za začetek) na fb-ju. In seveda osnova so fotke... sem naklepala preko 400 za 50 izdelkov... madonca res mi ne gre fotkanje v prostoru... enkrat svetlobe premalo, drugič preveč, vse se šajna, temna podlaga ima svoje zahteve... grrr ne gre mi pa pika... ampak 50 keramičnih izdelkov prenašat v drug štuk??? vedno kaj razbijem... bo kar moralo bit... tisti, ki se na stvar spoznate... glejte s sončnimi očali, lepo prosim :P

Po prelaganju, fotkanju, merjenju, tehtanju... se mi včasih zdi, da več časa potrebujem za pripravo pred in potem, kot za samo packanje :/ ... sem prišla do tistih 400 fotk... najprej obrezovanje, temnenje, svetlenje... da vse skupaj nekako zgleda... na koncu še resize, da mi ne požre vsega prostora in kooončno... nalaganje :)

Všečki... joj, kako se jih razveselim :) In končni rezultat vsega skupaj?

Simpatična blondinka (poznam kar nekaj blondink in vam povem, 98% ni prav nič tipičnih, ona pa sploh ne... nimam pojma od kod vsi tisti štosi... samo o policajih so pa vsi resnični :P ), s katero že dlje časa sodelujeva, je (očitno) navdušena nad mojimi izdelki (hvala, hvala... srčka pa na blogu ne znam narisat :/ ) in sva se zmenili, da ne bom prav nič po fb-ju všečke zbirala, ampak bom kar k njej v trgovinico postavila na ogled.

Torej vsi, ki ste firbčni in vsi, ki radi kaj naredite za svoje učke...


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.583801251693967.1073741834.465627273511366&type=3

pa ne pozabite pogledati tudi na njeno spletno stran... tam se skriva pa še veliiiiko lepih stvari.


http://www.darilnica-klavdija.si/



Ni komentarjev:

Objavite komentar